Piece of art

BodyEven though you might not like
What you have seen this morning
Upon the sight of your body
Reviewed in the mirror

It is beautiful

All those scars
Won’t make me love you less
They make you human
Show me you have fought

Your demons

Those imperfections that have become
Your biggest insecurities
Making your body unique
Creating a whole

New body

Let me photograph it
Let me draw it
Let me love it

Your body is a piece of art
Please,

Don’t break it down


Een nieuw schrijfseltje waar ik op de fiets op kwam, toen ik van therapie af kwam. Ieder Flawsmenselijk lichaam is mooi op zijn of haar eigen manier. En alhoewel ons lichaam ons thuis is, is het vaak ook onze grootste onzekerheid. We hebben allemaal imperfecties, die ons een negatief zelf- en lichaamsbeeld geven. Maar deze imperfecties maken ons tegelijkertijd uniek. Het maakt ons mooi. Het maakt ons uniek. Het maakt ons ons. Vergeet dat niet. Er kom 8 augustus trouwens een post op Concept een post over mijn eigen lichaamsbeeld. Ik hoop dat jullie een kijkje gaan nemen. Ik ben heel benieuwd naar het einderesultaat!

Overigens neem ik een korte pauze van mijn blog, aangezien ik op vakantie ga. Ik wil even een volledige break van alles. Even geen bloggen, maar niet getreurd. Eind augustus ben ik terug, met nieuwe posts en nieuwe onderwerpen. Fijne vakantie & Stay tuned!

 

2 gedachten over “Piece of art

  1. Hey Sam, heb je stuk gelezen op de blog Concept. Wilde je even laten weten; wat schrijf je mooi, open en eerlijk. Je hebt mij geinspireerd om ook mijn verhaal te vertellen. Dus heb mij ingeschreven voor de rubriek van concept. Fijne vakantie🍀 Ik ga je volgen.

    Geliked door 1 persoon

    1. Hey Kimberly, wat een lieve reactie! Ik ben al benieuwd naar jouw stuk op Concept! Ik zal hem zeker gaan lezen! Weet je al wanneer hij online komt? Mijn vakantie was heerlijk; mijn post staat gepland voor morgen!

      Like

Plaats een reactie